DEZBATERE: Cum ar fi daca am avea mainile asa?

Posted: joi, 11 martie 2010 | Publicat de Admin | Etichete:
Ma gandeam cum ar fi daca toti oamenii ar avea mainile asa? Ma jucam prin Photoshop si mi-a venit in cap ideea asta tampita de a avea in varful fiecarui deget cate o alta manuta. Si atunci m-am gandit... ar fi mai usoara viata oamenilor cu astfel de maini sau mai complicata? Probabil ca am gasi nenumarate intrebuintari pentru 10 astfel de manute, dar pentru majoritatea persoanelor este extrem de greu sa faci lucruri diferite in acelasi timp cu doar doua sau trei degete. Ce sa mai zic de 10 maini mai mici... adica 50 de deget. Wow... voi ce ziceti, ar fi mai bine sau mai rau?

1 comentarii:

  1. George spunea...
  2. Eu zic ca ar fi mai greu. Nu prea ai cum sa controlezi toate degetele/mainile in acelasi timp. Ne-ar trebui probabil si un creier mai dezvoltat

Trimiteți un comentariu