S-a pensionat dupa ce a primit un bacsis de 300.000 de euro

Posted: vineri, 18 iunie 2010 | Publicat de Admin | Etichete:

Un taximetrist din Marea Britanie s-a pensionat dupa ce a primit de la o clienta fidela un bacsis in valoare de 300.000 de euro.
Don Pratt a primit mostenire de la clienta sa din ultimii 20 de ani o casa si 250.000 de lire sterline, cel mai generos bacsis primit de cineva in intreaga lume, scrie Metro.

Mary Watson a decedat anul acesta, la varsta de 86 de ani si i-a fost clienta fidela taximetristului in ultimii 20 de ani, aproape zilnic. Inainte de a muri, femeia l-a trecut pe Pratt in testamentul sau, lasandu-i mostenire o casa si economiile sale e o viata.

"Suntem foarte recunoscatori pentru generoziatatea ei. O cunosc pe Mary de 20 de ani. Era o femeie foarte cumsecade. Intr-o zi mi-a spus: 'Cand am sa ma duc pe lumea cealalta, am sa am grija de tine'. Habar nu aveam ca avea sa imi lase mie intreaga sa avere", a declarat pentru jurnalisti Don Pratt. CITESTE TOT MATERIALUL

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu